|
Przedstawimy tu jak wygląda realizacja zmówienia: 1. Rejestracja zamówienia - potwierdzamy odbiór zamówienia poprzez maila zwrotnego, oraz ustalamy szczegóły zamówienia. 2. Koncept Art - tworzymy szkic tego co znajdzie się na trampkach i czekamy na potwierdzenie lub ewentualne zmiany w projekcie. 3. Zarys - nakładamy na trampki pierwszą warstwę farby, w tym etapie można jeszcze dokonać zmian lub poprawek. 4. Wykończenie - nakładamy drugą i trzecią warstwę farby oraz utrwalacz dzięki czemu farba nie zejdzie z trampków nawet w ekstremalnych warunkach (pranie, szorowanie, koncert, itp). 5. Próbka - wysyłamy zdjęcia gotowych trampków do zatwierdzenia. 6. Wysyłka - wysyłamy gotowy produkt do klienta jaki i zeskanowane potwierdzenie wysyłki. Oczekujemy na potwierdzenie odbioru.
Informacje dodatkowe: - Po zatwierdzeniu (pkt.5) nie przyjmujemy reklamacji - W razie złego rozmiaru przyjmujemy reklamacje w ciągu miesiąca od potwierdzenia odbioru - Opłatę za wykonanie trampków należy wpłacić zaraz po zatwierdzeniu (pkt.5). Trampki zostają wysłane dopiero po otrzymaniu przelewu - W razie zagubienia się przesyłki (dwa tygodnie od wysłania paczki) ponosimy wszelkie koszta stworzenia drugiej pary. - W razie więcej niż jednego zaginięcia paczki nie podejmujemy się poniesienia kosztów stworzenia trzeciej pary.
|